Adequaat reageren op geconstateerde gebreken

De Horst behoort niet tot de grootste beheersorganisaties in Zuid-Nederland. Dat is ook niet het streven. In de afgelopen jaren heeft De Horst bewezen dat juist een kleinschalig kantoor garant staat voor een optimale dienstverlening. In de optiek van De Horst is een goede beheerder dag en nacht bereikbaar, dus ook in het weekend. Een telefoontje over een kapotte lamp of een losliggende stoeptegel kan tot de volgende dag of tot maandag wachten, een onverhoopte lekkage niet…

 

Vragen of reparatieverzoeken verdwijnen niet op de stapel, maar worden direct opgepakt. Als het kan binnen 24 uur. In het persoonlijke contact ervaren klanten de beste service. Dat deze werkwijze wordt gewaardeerd, blijkt wel uit het feit, dat De Horst zich mag verheugen in een trouw klantenbestand.



Financiele dienstverlening



Administratieve dienstverlening



Adequaat Technisch Beheer



Het laatste nieuws

Wij houden u graag op de hoogte

Wij vinden het belangrijk onze klanten op de hoogte te houden! Hier vindt u het …